Är 66,6 kg.
Startvikten var 94 kg. Det är nu 3 år sedan ungefär. Så sakta har det gått.. Men jag har haft en del långa platåer om några månader st, vilket inte gjort mig särskilt mycket!

Jag vill ner mer. 10 kg skulle vara fint. Vi får se hur det går nu när jag börjat med LCHF. Spännande med något nytt också. Jag tror på det här med att minska kolhydraterna och ha lite fett i för mättnadens skull. Jag är nu inne på min 2a dag så det är ju bara i början. Men än så länge har jag inte känt någon större hunger kan jag säga. :)

1 kommentarer

Emmy

25 Feb 2013 11:47

Spännande att se om det går bra med lchf :) jag måste också skärpa mig!! :P

Svar: Ja, jag tycker också det. Man får iallafall äta väldigt gott.. Tror det skulle passa dig Emmy med alla såser och sånt ;)
Zofia Andersson

Kommentera

Publiceras ej