Ja så är hösten här igen, tiden bara drar iväg och jag hinner inte med... Jack har börjat ettan och han trivs vilket är jättekul! Han spelar fotboll med ett klubblag och på skolan varje dag. Jag måste säga att han är grymt duktig också det är så himla roligt att se!

Jag ska snart åka iväg och jobba, har eftermiddag denna vecka vilket har både positiva och negativa sidor. Man hinner med en del hemma innan man börjar, däremot får jag knappt träffa min familj vilket jag tycker känns jobbigt...

Funderar mycket på framtiden om vad jag egentligen vill göra med livet. Vad vill jag bli när jag blir stor? Undrar jag fortfarande vid 26 års ålder. Vet man nånsin?

Längtar efter att åka till stugan i Kolåsen också. Vill bara komma iväg och känna den friska fjälluften!

Ha en bra dag! Kramar

Kommentera

Publiceras ej