Sådärja, då har jag proppat i mig två stora feta vitlöksklyftor och en kopp med ingefärskok. Nu borde väl alla virus dö ut i min kropp iallafall. Jag mår nästan lite illa och det brinner i min mage just nu hhaha. Men jag är såå le den här eviga hosten. Jag som bara vill komma igång med träningen och att kunna jobba utan att störas av den förjävla hostan.. Annars får jag försöka ta mig till vårdcentralen och övertyga läkarna om att jag behöver nåt starkare än de där pissiga hostmedicinerna som är receptfria på apoteket. För dom hjälper inte det minsta..
 
Annars tog jag en kort promenad till morgonen, örona höll på att trilla av mig för det var så kallt i luften och stormade på. Till helgen drar jag till kolåsen om det blir bra väder iallafall. Fett skönt!!
Jag och min fantastiska pojkvän :)

Kommentera

Publiceras ej