Ännu en fin dag här i sundsvall, solen skiner så det är jättehärligt ute! Var ute på en prommis med syrran vid lunchtid, blev 5km iallafall!
Jag är allmänt less på tillvaron och har egentligen ingen aning varför. Har upplevt en del stress senaste året och det är väl det som tar ut sin rätt nu. Har kommit igång bra med träningen på gymet här på skönsmon också vilket känns sjukt bra, nu gäller bara att hålla i det så kommer det här att gå finemang!
Åt en plocksallad från matbutiken till lunch också, kan inte säga att de är nån smaksensation direkt...
Saknar mitt gamla glada jag,, men det kommer väl snart misstänker jag.. Våren och sommarn är på ingång och bara det känns bra!
Snart åker jag och två av mina fina systrar till Budapest, Ungern. Ska bli jättekul och skönt att komma iväg :) Hoppas alla har en trevlig helg!

Kommentera

Publiceras ej