Har fått nån satans förkylning också, som alltid när man är taggad att röra på sig.. Men har bara en störig hosta kvar nu som jag väntar ska försvinna, det känns iallafall lite bättre idag. Ska försöka hålla igång med promenaderna, gick ner till nagelsalongen idag och tillbaka, blev ca 5 km. Kanske tar en prommis ikväll efter jobbet också, vi får se. Jag måste ner i vikt, det är bara så. Men jag skriver upp allt jag äter och det hjälper mig att inte vilja stoppa i mig nåt onödigt! Åt köttfärs och grönsaker till lunch också, vilket jag tycker känns OK :)
Jag måste komma igång med löpningen snart om jag ska kunna slå min tid på tjejmilen i höst. 1:06 sprang jag på då har jag för mig och jag vill verkligen komma under timmen! Jag är iallafall supertaggad och jag vet att jag ska klara detta. Går jag också ner antal kilon blir löpningen lättare. Massa stenar som jag haft över mina axlar är också avklarade nu och det känns så bra!!

1 kommentarer

Emmy

30 Mar 2015 18:01

Hua jag sprang idag fyfan va jobbigt det va. 1,04 va din tid ;) de komme ja ihåg hehe. Nu kör vi 😃

Kommentera

Publiceras ej