Då är helgen förbi och man är tillbaka till verkligheten igen. Idag blir det till att åka på jobb nere på Arlanda en sväng.
Helgen som varit har gått riktigt snabbt måste jag säga. Flög ner på fredag vid lunchtid och checkade in på hotellet. Vi bodde på Scandic Kungsgatan, ett riktigt centralt hotell. Käkade på restaurang och myste på.
 
På lördag var det alltså dags för tjejmilen för 2:a året i rad för både min och syrrans del. Jag hade väl hoppats på att komma in på samma tid som ifjol eller bättre men de kändes väl inte riktigt som så med 10kg + och sådär. Men sprang ändå in på 1:11:21 så det var väl hyfsat ändå. Ca 6 min senare än ifjol.
Men jag ska fan träna hela året nu så lär det ju bli bättre till nästa gång får jag hoppas! 
 
Hade inte så megafarlig träningsvärk iallafall så det var skönt!
 
Nu ska jag ladda inför kvällsjobb. Blir t.o.r Arlanda - Vilnius i eftermiddag! :)
Jag och syrran efter tjejmilen i lördags! Skönt att komma i mål!

Kommentera

Publiceras ej