Denna lördag har jag spenderat med min familj och min sambos familj. Vi har ätit middag på Oscar bar & matsal ikväll, jag åt burgaren.. Den var helt OK.. 
Nu har jag precis fått Jack i säng och sitter och funderar lite över livet. Att jag vill leva livet fullt ut.. Men hur gör man det? Hur tar man tag i och uppfyller ens alla drömmar? Det är så svårt. Man är så fast i det liv man lever, med fast jobb, fast bostad och säkerhet. Hur ska man kunna ta tag i det och våga gå mot det osäkra? Det är så tråkigt tycker jag att livet går ut på att jobba, betala räkningar och sedan dö nångång. TRÅKIGT!!
 
Det känns ändå som om jag är ett steg mot målet att kunna börja uppfylla mina drömmar. Jag har tagit tag i ekonomin som jag skrev i ett tidigare inlägg. Men visst är det tråkigt, att allt handlar om pengar nu för tiden. Ibland skulle jag bara vilja bo i en stuga, med självhushåll. Men det känns svårt när man inte har bara sig själv att tänka på. Funderingar över livet....
 

1 kommentarer

emmy

08 Feb 2016 08:54

Ja de är så jobbigt! Man vill att nått ska hända men hur :( man vågar lixom inte men vad är man rädd för egentligen? :)

Kommentera

Publiceras ej