Har börjat med viktväktarna på allvar här hemma. Måste verkligen ta tag i min vikt nu. Har fått nog. Har många kilon att bli av med - ca 30 kg!! Så nu jäklar har jag börjat iaf! Är inne på första veckan än, men tycker faktiskt att det fungerar bra, även om jag är lite hungrig, man är inte van att äta så små måltider när man vanligtvis tar 2-3 portioner av allt man äter. Har vägning på måndag, men... har ju såklart tjuvkollat lite ändå eftersom kontrollfreak som jag är inte kan hålla mig. Nu antar jag för det första att jag hade bundit en hemskt massa vätska. För hittils denna vecka ligger resultatet på - 2,5 kg. Men vi får väl se hur det ser ut på måndag morgon :-) 

1 kommentarer

Majsan

10 May 2018 22:13

Hur går det 😃 uppdatera gärna

Svar: nu har jag uppdaterat! är dålig på det, men har laddat ner appen nu så då kanske ja blir bättre 😃
Zofia Andersson

Kommentera

Publiceras ej