Sedan min start med viktväktarna i mars har det varit lite utav en berg och dalbana, jag sköter mig hyffsat på vardagarna, men har ätit lite mer på helgerna, plus att det varit någon fest då och då, men inte så ofta ändå. Vikten går åt rätt håll och jag kan stolt säga att jag nu gått ner 10kg. Så himla skönt. Det märks verkligen på kläderna nu när det börjar bli så många kilon. Är så himla glad.
 
Denna vecka har jag också återupptagit min löpning, har väl sprungit två gånger eller nåt det senaste året. Denna vecka har jag fått in två korta pass i skogen, känner att den vanliga asfaltslöpningen inte egentligen är något för mig alls! Tänkte att tjejmilen i september får bli mitt sista asfaltslopp på ett tag, kommer istället att inför nästa år sikta in mig på traillöpning och en del såna kortare lopp typ 5-10kms lopp. Känns kul att ha något mål. förhoppningsvis är jag också en hel del kilon lättare då!
 
Jag vet att jag är dålig på att uppdatera min blogg, den liksom försvinner ur mina tankar.. Ska försöka att komma ihåg att uppdatera lite då och då. kanske i samband med mina fredagsvägningar, då det är då jag ser veckans resultat. Det kan ju vara kul för er att följa! 
 
Startvikt: 94,2 kg
Nuvarande vikt: 84,1 kg
 
 

Kommentera

Publiceras ej