...att komma ihåg att uppdatera bloggen, men FAN vad jag är dålig på det!! Men OK, jag har sagt det förr men jag säger det igen. Jag ska bli bättre på det nu, inte för er skull, men för min skull. Jag vill ju ha nånting bra att skriva om mig själv, vilket jag också har nu... typ...
 
Det tråkiga jag ska berätta är att jag släppte allt och har på bara ett år gått upp 10 kg i vikt. som att knäppa med fingrarna, så snabbt gick det och jag märkte det inte ens.. förrän nu då när jag börjat märka det mer och mer på kläderna... MEN jag har börjat kämpa igen emot det feta livet. Jag sköter kosten rätt bra, Jag säger rätt bra eftersom det ibland kanske slinker ned nåt som inte skall slinkas ned.. Men iallafall.. Så ser den här veckan ut så här:
 
Startvikt: 77kg
Idag:76kg
 
Jag har köpt gymkort på sportsgym som nu har öppnat här på skönsmon! Hur toppen som helst ju!!!
 
På bilden ser ni syrran och mig på julafton!

1 kommentarer

Emmy

16 Jan 2014 21:20

Ja va kul att du ska försöka skriva mer :)

Kommentera

Publiceras ej