Så var det återigen dags för Halloweenhelgen. Första gången på jag vet inte hur många år som jag inte ska göra något speciellt. Man brukar ju alltid vara bjuden någonstans men tyvärr inte iår. Så det blir en hemmakväll bara för oss här hemma, förutom för Jack som ska på fest ikväll. Så kanske jag tar en promenad medans eller något.. Börjar få ont i halsen också, många som är sjuk runtomkring nu så lär ju blivit smittad av någon. Skit också... hehe..
 
Imorgon ska jag på ansiktsbehandling på södra berget, första gången för mig. Det ska bli skönt att ta hand om sig själv känner jag! Jag var på ett event där om hudvård för ett tag sedan och då fick man 20% rabatt om man bokade in sig, så man var ju tvungen att passa på. Fick också en hudanalys där och fick veta att jag är fet i T-zon och torr i övrigt, så fick man veta vad man skulle använda för typ av produkter. Jag har ju haft problem med stora porer och pormaskar och har sedan dess använt mig av Kerstin Florians produkter, bland annat en lavendelolja som jag skulle smörja in i T-zon, vilket jag tycker redan har gett resultat! Kul!
 
 

Kommentera

Publiceras ej