Nu har äntligen vintern kommit även till Sundsvall, det är härligt med snö! Jack är glad att vara ute och det är friskt ute! -15 grader idag. Var ute på en promenad nu på förmiddagen ca 4km/45 minuter.. Skönt att ha det gjort och har redan avverkat 6903 steg idag. Försöker ha som mål att gå minst 10 000 steg om dagen. 
Vi har fått nya flygplanet till Sundsvall också, en ATR 72-500 och jag blev äntligen utcheckad på den i december som CC1. Jag gillar den faktiskt, rymlig och skön att jobba i! 
Jag har också passat på att ha semester över jul, så himla skönt.. Åkte upp en sväng till stugan i Kolåsen där vi myste framför brasan i 3 dagar. 
Nästa vecka ska jag åter till Stockholm för kurs igen, årliga SAAB2000 kollen. Det blir kul att komma iväg några dagar och njuta av god hotellfrukost och träffa trevliga arbetskamrater igen.
I helgen har Jack fotbollscup, så nu ska vi hålla tummarna för att det går bra för dem! Första matchen idag som jag tyvärr inte kan kolla på men jag ska hålla tummarna för dem uppe i luften.
 
Syrran är på Bahamas iår igen. Nästa år tror jag att jag söker semester när pokerturneringen är ;) Har man tur kanske hennes sambo kommer med då med så följer jag med i resväskan tror jag ;)
Haloeffekt i kolåsen
 
Jack och Cindy i håltjärn, Sundsvall
 

1 kommentarer

emmy

19 Jan 2016 08:51

Man kan ju hoppas 😉 ;)

Kommentera

Publiceras ej