Jag har så många planer för mitt liv som jag vill förverkliga, svaret för dem alla är pengar! Mer eller mindre. Idag har jag därför beslutat, för min egen skull! Att "sanera" min ekonomi för att kunna spara mer pengar till de dyrare drömmarna! Jag vill köpa hus och kunna uppleva mer saker som tex resor! Jag har därför kollat upp min UC, för att kolla upp krediter osv (det många glömmer är att även om du inte är skyldig pengar just nu, så kan gamla outnyttjade krediter ligga kvar som tex mitt SIBA-kort, som jag aldrig använt, ligger och skräpar med en kredit på 3000kr) totalt i onödan! Jag rekommenderar alla jag känner som brukar köpa saker på faktura/delbetalning att kolla in sin UC på minuc.se ... 
Jag har också lovat mig själv att endast handla saker kontant under hela detta året, för att inte skapa fler onödiga krediter och frågor hos UC. 



1 kommentarer

Emmy

04 Feb 2016 16:37

Härligt lycka till med det. Kan bli en utmaning 😊

Kommentera

Publiceras ej